Jak nakupovat

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto jsme pro Vás připravili zjednodušený návod, jak postupovat při nákupu:

VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

Vybrané zboží si můžete uložit do oblíbených. Stačí, když kliknete u vybraných hodinek na tlačítko: Přidat mezi oblíbené a produkt se Vám uloží do oblíbených produktů. Uložené produkty si můžete při opakovaných návštěvách zobrazit kliknutím na tlačítko: Oblíbené položky v levém dolním rohu.

Nejste si jisti vhodnou volbou hodinek pro Vás nebo Vaše blízké? Není nic jednoduššího než nás kontaktovat e-mailem kliknutím na políčko: Dotaz na produkt. Pokud si přesto nevíte rady a je pro Vás jednodušší nás kontaktovat telefonicky, neváhejte a zavolejte na tel.č.: 499 453 215. My Vám s výběrem a nákupem rádi pomůžeme.
 

DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ

Po kliknutí na Vámi vybraný produkt se Vám zobrazí fotografie produktu, kód produktu, bližší specifikace, dostupnost, doba dodání (uvedena v pracovních dnech) a cena.
 

VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ

Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko: Přidat položku do košíku – koupit. Poté budete moci pokračovat v nákupu nebo přejít k objednávce do košíku - kliknutím na políčko: Dokončit nákup. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (fotografie a název zboží, množství, cena). Pokud si přejete zakoupit více kusů od Vámi zvoleného zboží, zadejte požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
 

PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

V případě, že chcete do Vašeho nákupního košíku přidat další zboží, řiďte se dle předchozích instrukcí. V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah Vašeho nákupního košíku pomocí odkazu: Košík – vpravo nahoře. Zboží vložené do košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
 

ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU

Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí kliknout na ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní. Další možností je kliknutí na: Vyprázdnit košík.
 

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena Vámi vybraného zboží. Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mail. Vyberte způsob dopravy a platby. V případě, že máte nárok na slevu na základě předchozího nákupu, zadejte kód do políčka: Chci uplatnit slevový kupón a klikněte na: Přidat slevu. Objednávku ukončíte kliknutím na: Vytvořit objednávku.
 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoliv nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni ještě před odesláním Vaši objednávku opravit.
 

Způsob platby

DOBÍRKA

Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve Vaší objednávce a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

OSOBNÍ ODBĚR

A to na adrese: Zlatnictví Niké, Krkonošská 16, Vrchlabí 1, 543 01
Po – Pá: 9:00 – 12:00hod.  13:00 – 17:00 hod.
So: 9:00 – 12:00hod

 

Doprava

ČESKÁ POŠTA

Při objednávce nad 2.000,- Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 120,- Kč.
Odkaz pro sledování Vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty: http://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.
Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledávání pošty Aplikace pro iPhone a Android: http://www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/mobilni-aplikace
 

Slevové kupóny

Na základě předešlé zrealizované objednávky obdrží zákazník slevový kupón s kódem v hodnotě 3% na další nákup, který je součástí dodacího listu. Do jedné objednávky lze vložit jen jeden kupón.